Wat zijn de trends in 2021? Welke kansen kan de AGF-sector benutten?
Het gaat om de inhoud, wordt er vaak gezegd. Toch kan een goede verpakking een AGF-product een enorme boost geven.
Of het nu gaat om de gezondheid op peil te houden of om de coronakilo’s te lijf te gaan…
Voor de coronacrisis begon was er in de AGF-sector een duidelijke trend zichtbaar van snelle en simpele gerechten.
Snel kunnen schakelen is essentieel in Marketing en Sales. Acties zijn vaak gericht op de korte termijn:
Een gezonde smoothie met tomaten? Een grappige tomatenlolly? Of gezellige tapas en pinchos?
Wie doet er mee met de Kids Food Challenge 2020? Waar de finale vorig werd georganiseerd in de Kookfabriek in Utrecht…
Nu de wereldeconomie afstevent op een recessie daalt het consumentenvertrouwen.
Om weerstand te bieden aan COVID-19 is een goede basisgezondheid cruciaal.
Hoe maak je tijdens het shoppen gezonde voedingskeuzes? De Nutri-Score kan uitkomst bieden.
Hoe kopen consumenten hun producten en waar zien we de meeste groei?
Tijdens het 'Global Tomato Congress' in Rotterdam…
Met de feestdagen in aantocht en het sinterklaas- en kerstassortiment in de winkels…
Gemak dient de mens. Niks mis mee natuurlijk, maar het oog wil ook wat.
Wat is er leuker dan samen in de keuken staan? Meedoen aan de Kids Food Challenge 2019.
Op de fiets naar het werk of in de trein naar huis…
Wat heeft doorgaans de voorkeur; versproducten leveren in bulk of met exclusieve producten specifieke markten bedienen?
In onze vorige blog vertelden we al dat consumenten bepalen of een product succesvol is of niet.
Door hun toegang tot meer informatie en kennis, neemt de macht van consumenten toe.
The Nielsen Company geeft aan dat Nederland volgend jaar een grote sprong voorwaarts zal maken wat betreft supermarkt…
Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?