Nu de wereldeconomie afstevent op een recessie daalt het consumentenvertrouwen.
Om weerstand te bieden aan COVID-19 is een goede basisgezondheid cruciaal.
Hoe maak je tijdens het shoppen gezonde voedingskeuzes? De Nutri-Score kan uitkomst bieden.
Hoe kopen consumenten hun producten en waar zien we de meeste groei?
Tijdens het 'Global Tomato Congress' in Rotterdam…
Met de feestdagen in aantocht en het sinterklaas- en kerstassortiment in de winkels…
Gemak dient de mens. Niks mis mee natuurlijk, maar het oog wil ook wat.
Wat is er leuker dan samen in de keuken staan? Meedoen aan de Kids Food Challenge 2019.
Op de fiets naar het werk of in de trein naar huis…
Wat heeft doorgaans de voorkeur; versproducten leveren in bulk of met exclusieve producten specifieke markten bedienen?
In onze vorige blog vertelden we al dat consumenten bepalen of een product succesvol is of niet.
Door hun toegang tot meer informatie en kennis, neemt de macht van consumenten toe.
The Nielsen Company geeft aan dat Nederland volgend jaar een grote sprong voorwaarts zal maken wat betreft supermarkt…
Het inzetten van data en nieuwe technologieën biedt volop kansen voor de tomaat: van de teelt tot in het schap.
Ook 2019 staat in het teken van gezonder leven en bewuster omgaan met voeding.
De naderende Brexit op 29 maart 2019 brengt veel onzekerheid met zich mee voor ondernemers die zakendoen met het…
Hoe maken we de plastic afvalberg kleiner? Dat is een vraag die iedereen aangaat; van producent tot consument.
De toenemende fusies van verschillende multinationals veranderen het mondiale retaillandschap.
De tijd dat consumenten enkel seizoensgebonden groenten en fruit konden kopen en klaarmaken ligt ver achter ons.
Welke invloed heeft politiek, economie en cultuur op ons koopgedrag?
Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?