Het inzetten van data en nieuwe technologieën biedt volop kansen voor de tomaat: van de teelt tot in het schap.
Ook 2019 staat in het teken van gezonder leven en bewuster omgaan met voeding.
De naderende Brexit op 29 maart 2019 brengt veel onzekerheid met zich mee voor ondernemers die zakendoen met het…
Hoe maken we de plastic afvalberg kleiner? Dat is een vraag die iedereen aangaat; van producent tot consument.
De toenemende fusies van verschillende multinationals veranderen het mondiale retaillandschap.
De tijd dat consumenten enkel seizoensgebonden groenten en fruit konden kopen en klaarmaken ligt ver achter ons.
Welke invloed heeft politiek, economie en cultuur op ons koopgedrag?
Lekker ontspannen shoppen in het weekend of even snel langs de discounter voor dagelijkse boodschappen?
De discussie over slimme verpakkingen wordt in de AGF-sector al jaren gevoerd. Maar wat maakt nou een goede verpakking?
Snel schakelen is waar het tegenwoordig om draait.
Het online bestellen van producten wordt steeds meer de standaard.
In de AGF-sector ligt de nadruk vooral op scherp inkopen…
Van 7 tot 9 februari staat Prominent op FRUIT LOGISTICA…
Dat groenten en fruit een gezonde keuze zijn is algemeen bekend.
Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?