De nieuwe campagne ‘We Challenge You’ gaat niet alleen over ons en onze tomaten, maar ook over jou.
Een nieuw jaar betekent ook een update van het assortiment.
De wereld samen een stukje fitter maken…
Prominent, de innoverende specialist in tomaten…
Op het Global Tomato Congress in Rotterdam gaf het merk Prominent gisteren het startsein voor de nieuwe campagne ‘We…
Prominent is genomineerd voor de Tuinbouw Ondernemersprijs 2020!
Op dinsdag 26 november aanstaande komen alle belangrijke partijen uit de AGF-sector, die iets met tomaten hebben…
De Duitse consument heeft een conservatieve houding ten opzichte van convenience producten.
Bryte is een bedrijf met een verhaal. Of eigenlijk twee verhalen.
Met veel plezier heb ik gekeken naar de Prominent Kids Food Challenge…
Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover: de finaledag van de Prominent Kids Food Challenge 2019.
De twee eigen teeltbedrijven van Prominent aan de Groeneweg in ’s-Gravenzande, zijn sinds 17 juni jl.
Coöperatie DOOR vierde woensdag 29 mei het slaan van de eerste paal van het nieuwe kantoor en verpakkingscentrum op het…
Zondag 7 juli organiseert Prominent een Kids food challenge voor kinderen in de leeftijd 9-11 jaar oud in de…
Wanneer we praten over onze toppers in kwaliteit en smaak, mag de Brioso zeker niet ontbreken in dit rijtje.
Wist je dat onze tomaten direct na de oogst de meeste voedingsstoffen bevatten.
Ben je als consument ooit teleurgesteld over de kwaliteit van verse producten?
Sinds mei vorig jaar versterkt Jacques Wolbert het Excellence Centre van DOOR met zijn brede kennis en ervaring op het…
De laatste decennia heeft de tomaat en de markt eromheen zich flink ontwikkeld.
Op vrijdag 29 maart heeft Coöperatie DOOR getekend voor de overdracht van de grond voor een bouwkavel van 3…
Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?