Prominent start campagne ‘We challenge you’

27 Nov 2019

Op het Global Tomato Congress in Rotterdam gaf het merk Prominent gisteren het startsein voor de nieuwe campagne ‘We challenge you’. Perry Dekkers, commercieel directeur bij Coöperatie DOOR, vertelde over de gezamenlijke uitdaging van de keten: meer consumenten dagelijks laten genieten van gezonde en smaakvolle tomaten.

Op het Global Tomato Congress in Rotterdam gaf het merk Prominent gisteren het startsein voor de nieuwe campagne ‘We challenge you’. Perry Dekkers, commercieel directeur bij Coöperatie DOOR, vertelde over de gezamenlijke uitdaging van de keten: meer consumenten dagelijks laten genieten van gezonde en smaakvolle tomaten.

“De campagne ‘We challenge you’ gaat niet alleen over ons, maar ook over jou. We hebben een gezamenlijk doel”, vertelde Perry aan de start van zijn presentatie. “Samen staan we voor de uitdaging om meer consumenten te laten genieten van onze tomaten, op meerdere momenten van de dag. Meer genieten, meer vitamines en meer energie. Kortom een fitter leven. En die prachtige missie vatten we samen in één simpele zin: We challenge you!”

Join our challenge
Prominent daagt niet alleen haar telers en partners uit om hun tomaten zo vers, smaakvol en aantrekkelijk mogelijk in de winkels te krijgen. “Ook supermarktketens kunnen deze uitdaging niet naast zich neerleggen”, aldus Perry. “Vanuit de campagne blijven we onze gezamenlijke missie daarom uitdragen.”

Generaties van de toekomst
Voor Prominent ligt de focus vooral op de generaties van de toekomst. Millennials, jonge gezinnen en kinderen. Welke trends passen daarbij en hoe gedraagt die shopper zich op de AGF-afdeling in de supermarkt? Naar welke gemakken en smaken zijn zij op zoek? “Die inzichten delen we graag met onze partners om samen de wereld een stukje fitter te maken. Join our challenge!”

Bekijk hier de campagnevideo.

Prominent is een merk van Coöperatie DOOR U.A. Deze organisatie is verantwoordelijk voor de verkoop, marketing en kwaliteitscontrole van het product.

Activeer de shopper om tomaten te eten op verrassende momenten

Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?