Het merk Prominent op pad met eigen pop-up restaurant

25 Jun 2020

Tomaten zijn zo veelzijdig dat je ze ieder moment van de dag kunt eten. Niet alle mensen weten dat. “Hoogste tijd om daar verandering in te brengen”, aldus Wim van den Berg marketing manager bij Growers United. “We zijn voor de nieuwe commercial op pad gegaan met ons eigen pop-up restaurant ‘Tomato Times’ en hebben consumenten op onverwachte momenten kennis laten maken met verrassende tomatengerechten.”

Tomaten zijn zo veelzijdig dat je ze ieder moment van de dag kunt eten. Niet alle mensen weten dat. “Hoogste tijd om daar verandering in te brengen”, aldus Wim van den Berg marketing manager bij Growers United. “We zijn op pad gegaan met ons eigen pop-up restaurant ‘Tomato Times’ en hebben consumenten op onverwachte momenten kennis laten maken met verrassende tomatengerechten.”

In de ‘Tomato Times’-commercial laat het merk Prominent zien hoe consumenten de hele dag door genieten van de veelzijdigheid van de tomaat. “In onze strategie staat de consument centraal. Wij zijn ervan overtuigd dat we met onze partners samen meer tomatenmomenten bij consumenten kunnen creëren. En dat laten we ter inspiratie in onze nieuwe commercial zien. Van morning boost tot late night snack; van midday salad tot finger food. Er is een tomaat voor ieder moment van de dag.”

We challenge you

De commercial maakt deel uit van de campagne ‘We challenge you’, die gelanceerd is tijdens het Tomato Congress in Rotterdam. “Samen staan we voor de uitdaging om meer consumenten vaker te laten genieten van onze tomaten, op meerdere momenten van de dag. Meer genieten, meer vitamines en meer energie. Kortom een fitter leven. En die prachtige missie vatten we samen in één simpele zin: We challenge you!”

Time for a challenge!

Activeer de shopper om tomaten te eten op verrassende momenten

Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?