Column Perry: een gemeenschappelijke missie

20 Jan 2020

De nieuwe campagne ‘We Challenge You’ gaat niet alleen over ons en onze tomaten, maar ook over jou. Bekijk onze campagnevideo maar eens op de website. Het is ons gemeenschappelijk doel om meer consumenten vaker te laten genieten van een gevarieerd en gezond aanbod van tomaten. Dit bereiken we door met verschillende tomatensegmenten in te spelen op verschillende gebruiksmomenten.

De nieuwe campagne ‘We Challenge You’ gaat niet alleen over ons en onze tomaten, maar ook over jou. Bekijk onze campagnevideo maar eens op de website. Het is ons gemeenschappelijk doel om meer consumenten vaker te laten genieten van een gevarieerd en gezond aanbod van tomaten. Dit bereiken we door met verschillende tomatensegmenten in te spelen op verschillende gebruiksmomenten.

We zullen samen de consument moeten helpen kiezen door te vertellen hoe divers tomaten zijn en welke variant het beste past bij welk gerecht. Zo zal de smaak en de beleving van onze tomaten nog intenser zijn en creëren we echte tomatenfans!

Natuurlijk zijn we er voor elke doelgroep, maar we focussen ons vooral op de generaties van de toekomst: millennials, jonge gezinnen en kinderen. Welke trends passen bij hen? Hoe gedraagt die shopper zich in de supermarkt? Naar welke oplossingen en smaken zijn zij op zoek? Die inzichten delen we graag, om de wereld samen een stukje fitter te maken. Doe je mee?

Perry Dekkers
Commercieel Directeur Coöperatie DOOR

Activeer de shopper om tomaten te eten op verrassende momenten

Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?