Blogs

Blogs

  • datum 06 Feb 2017

    Start campagne 'Lekker buiten de koelkast'

    Na aankoop leggen de meeste mensen tomaten vaak meteen in de koelkast, maar dat is helemaal niet verstandig. Het advies om tomaten juist niet gekoeld te bewaren, is bij weinig consumenten bekend. “De hoogste tijd om campagne te voeren,” zegt marketing manager Wim van den Berg. “We verspreiden flyers en stickers. En roepen al onze ketenpartners op om de boodschap te delen.”

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 17 Feb 2017

    Hoe stimuleert u succesvolle sales van uw AGF-producten?

    Deze laatste blog uit de serie over het Shopper Model bespreekt ‘het product’. Succesvolle sales van uw producten begint met het analyseren en begrijpen van shoppers en de AGF-producten in het schap. Deze kennis kan worden ingezet in effectieve communicatie die shoppers aanspreekt en hen helpt de juiste ingrediënten te kiezen.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 02 Feb 2017

    AGF als ambassadeurs van de winkelformule

    Kiest u voor onbewerkte, voorgesneden of kant-en-klaar producten? Het AGF-assortiment wordt steeds uitgebreider en zorgt voor meer omzet. De categorie bij uitstek dus, om een winkelformule haar gezicht te geven. Deel drie in onze serie over het Shopper Model geeft inzicht in ‘de categorie’.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 03 Jan 2017

    Geniet van het goede leven in 2017

    De maand januari staat meestal in het teken van restrictie. Mensen eten of spenderen bijvoorbeeld minder dan normaal. Wij vinden dat het leven gevierd moet worden! Wanneer u bewuste keuzes maakt, kunt u het hele jaar door genieten van geweldig eten, drinken en gezelschap.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 15 Dec 2016

    Hoe onderscheid je je van de massa?

    Waarom kiezen mensen voor een bepaalde winkel om hun boodschappen te doen? Is het de handige locatie? Of de prettige winkelervaring? Hoe onderscheiden winkels zich? De antwoorden vindt u in deze blog over het tweede gedeelte van ons Shopper Model: De winkel.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 29 Nov 2016

    Focus op de kleine geluksmomenten

    Hoe blijf je consumenten ook na feestmaand december inspireren? Door te focussen op de kleine geluksmomenten in het dagelijks leven. We bespreken de mogelijkheden en waarom moderne shoppers gebaat zijn bij een individuele aanpak in plaats van hen in één doelgroep te plaatsen. Deze blog beschrijft het eerste segment van ons Shopper Model: De consument.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 15 Nov 2016

    Het shopper-model: een effectieve tool

    Hoe wordt een goede trostomaat een geweldige trostomaat? Door haar op het juiste moment, op de juiste plaats en aan de juiste shoppers aan te bieden. Maar hoe doet u dat? Ons shopper-model biedt houvast; het geeft inzicht in de vier fases van hun aankoopproces. Het begrijpen van hun behoeften is essentieel om sales te kunnen verhogen.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 01 Nov 2016

    Prominent presenteert nieuw 'I feel good'-concept

    Foodbloggers uit Duitsland waren vorige week te gast in de ‘Tasty Room’ van Prominent om zich onder te laten dompelen in de wereld van de tomaat. Er werd geproefd en beleefd. En de bloggers kregen een primeur! Projectmanager Ivette Ouweleen presenteerde hen het nieuwe ‘I feel good’-concept. Een concept waar het gebruiksmoment van de tomaat centraal staat.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 25 Oct 2016

    De tomaat: wat een karakter!

    Vraag mensen om een tomaat te beschrijven en ze antwoorden rood, rond, zoet of friszuur. Maar een tomaat is zoveel meer, want elke soort bezit andere kenmerken. Door een slimme selectie van eigenschappen en perfecte omstandigheden worden onze trostomaten inspirerende ingrediënten. Op naar de keuken!

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 04 Oct 2016

    Partnership on a plate

    Voor onze veelzijdige trostomaten op een bord belanden, hebben ze al een hele reis achter de rug. De tomatentelers, het kantoorpersoneel, het verpakkingsteam en zij die verantwoordelijk zijn voor logistiek en retail werken allemaal aan één gezamenlijk doel: het leveren van topkwaliteit trostomaten aan de eindgebruiker. Dat noemen we nou Partnership on a Plate.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

Volg ons