Blogs

Blogs

  • datum 15 Dec 2016

    Hoe onderscheid je je van de massa?

    Waarom kiezen mensen voor een bepaalde winkel om hun boodschappen te doen? Is het de handige locatie? Of de prettige winkelervaring? Hoe onderscheiden winkels zich? De antwoorden vindt u in deze blog over het tweede gedeelte van ons Shopper Model: De winkel.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 29 Nov 2016

    Focus op de kleine geluksmomenten

    Hoe blijf je consumenten ook na feestmaand december inspireren? Door te focussen op de kleine geluksmomenten in het dagelijks leven. We bespreken de mogelijkheden en waarom moderne shoppers gebaat zijn bij een individuele aanpak in plaats van hen in één doelgroep te plaatsen. Deze blog beschrijft het eerste segment van ons Shopper Model: De consument.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 15 Nov 2016

    Het shopper-model: een effectieve tool

    Hoe wordt een goede trostomaat een geweldige trostomaat? Door haar op het juiste moment, op de juiste plaats en aan de juiste shoppers aan te bieden. Maar hoe doet u dat? Ons shopper-model biedt houvast; het geeft inzicht in de vier fases van hun aankoopproces. Het begrijpen van hun behoeften is essentieel om sales te kunnen verhogen.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 01 Nov 2016

    Prominent presenteert nieuw 'I feel good'-concept

    Foodbloggers uit Duitsland waren vorige week te gast in de ‘Tasty Room’ van Prominent om zich onder te laten dompelen in de wereld van de tomaat. Er werd geproefd en beleefd. En de bloggers kregen een primeur! Projectmanager Ivette Ouweleen presenteerde hen het nieuwe ‘I feel good’-concept. Een concept waar het gebruiksmoment van de tomaat centraal staat.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 25 Oct 2016

    De tomaat: wat een karakter!

    Vraag mensen om een tomaat te beschrijven en ze antwoorden rood, rond, zoet of friszuur. Maar een tomaat is zoveel meer, want elke soort bezit andere kenmerken. Door een slimme selectie van eigenschappen en perfecte omstandigheden worden onze trostomaten inspirerende ingrediënten. Op naar de keuken!

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 04 Oct 2016

    Partnership on a plate

    Voor onze veelzijdige trostomaten op een bord belanden, hebben ze al een hele reis achter de rug. De tomatentelers, het kantoorpersoneel, het verpakkingsteam en zij die verantwoordelijk zijn voor logistiek en retail werken allemaal aan één gezamenlijk doel: het leveren van topkwaliteit trostomaten aan de eindgebruiker. Dat noemen we nou Partnership on a Plate.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • You say tomato
    datum 20 Sep 2016

    ‘You Say Tomato, I Say Tomato’

    Deze beroemde zin, gezongen door Fred Astaire en Ginger Rogers, beschrijft hun beginnende relatie. Prominent hecht grote waarde aan duurzame relaties; met onze partners en iedereen die een rol speelt in onze cyclus van plantje tot perfect gerecht. Het delen van expertise, ervaring en ideeën inspireert ons om topkwaliteit trostomaten te produceren, voor elk type gerecht.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 21 Apr 2016

    Keep it straight and simple

    De verscategorieën zijn de laatste jaren steeds belangrijker geworden voor retailers. Het genereert omzet, marge en een nieuwe versbeleving in de winkels. Retailers zien hun kansen om de shopper een waar marktgevoel te geven en kiezen voor hoogwaardige producten in het schap. Zowel premium supermarkten als discounters zijn hierin actief. Groenten en fruit spelen daarbij een steeds grotere rol.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 03 Feb 2016

    Een tomaat met karakter

    Een tomaat is meer dan een artikelnummer met specificaties. Dat realiseert men zich in de keten soms nog te weinig. De puurheid en authenticiteit van de tomaat gaat over eigenschappen die onze zintuigen prikkelen. Helaas gaat eten nog te vaak op de automatische piloot. Waarbij men de pracht van de tomaat en de natuurlijke oorsprong vergeet.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • datum 15 Sep 2015

    Prominent inspireert in ‘Tasty room’

    Waar anders dan bij de bron beleef je de tomaat op z’n best? Veel mensen hebben het al mogen ervaren. In de ‘Tasty room’ van Prominent worden alle zintuigen geprikkeld. “Na een rondgang door de kwekerij aan de Groeneweg in ’s-Gravenzande, is het tijd om in de ‘Tasty room’ de tomaat in het schap én op het bord te beleven,” vertelt marketing manager Wim van den Berg.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

Volg ons