Tomato Times Challenge 2021

Tomaten voor elk moment van de dag

Wie zet het meest heerlijke én verrassende tomatengerecht op tafel? Die uitdaging gingen foodbloggers, in samenwerking met het merk Prominent, online met elkaar aan. Met als doel om de consument te laten zien dat tomaten zo veelzijdig zijn, dat je ze ieder moment van de dag kunt eten.

De Tomato Times Challenge is onderdeel van de Tomato Times campagne, waarmee het tomatenmerk van Growers United de shopper vooral wil activeren op de momenten dat ze nog niet aan het eten van een tomaat hadden gedacht. Uit GFK-onderzoek blijkt namelijk dat nog lang niet iedereen weet dat een tomaat de hele dag door gegeten kan worden. En dat de inspiratie simpelweg ontbreekt.

De foodbloggers kregen tijdens de kick-off op 8 juni ieder een andere opdracht mee. Bijvoorbeeld ’maak een verrassende tomaten tapas’ of ‘bedenk een lekker tomatengerecht voor bij het ontbijt’. Hieronder vind je het resultaat! Welk recept spreekt jou het meeste aan?

Trotse partners van de Tomato Times Challenge zijn:

Volg ons