Hieronder vind je het laatste nieuws.
Hieronder vind je het laatste nieuws.
Het is nu ook wetenschappelijk bewezen: tomaten in de koelkast bewaren leidt tot een afname van belangrijke aromastoffen en maakt ze minder lekker. Dat blijkt uit een studie van Wageningen UR.
Wil je meer weten? Lees dan verder
Retailers goed blijven bedienen met een breed assortiment tomaten en duurzaam geteeld. Dat is in het kort de toekomststrategie van Prominent tomaten. Prominenttelers realiseren die toekomst door onder andere hun bedrijfsgrootte toekomstbestendig te maken. Het is aan de teler zelf om hiervoor een route te kiezen die het beste bij zijn ondernemerschap past.
Wil je meer weten? Lees dan verder
Het FETfit jeugdeducatieprogramma, waarbij kinderen uit groep 7 en 8 op een speelse manier kennis maken met de tuinbouw, wordt binnen Coƶperatie DOOR niet meer alleen door Prominent ondersteund. Ook de andere merken Purple Pride, Sweetpoint, Greenco, PapriCo en Green Diamonds zijn sinds kort betrokken bij het initiatief.
Wil je meer weten? Lees dan verder
Snel schakelen is waar het tegenwoordig om draait. Persoonlijke klantrelaties tussen in- en verkoop verdwijnen vaker naar de achtergrond, waardoor de nadruk komt te liggen op de producten zelf. Het delen van de juiste productinformatie wordt daarom steeds belangrijker. Door specifieke eigenschappen en (verpakkings)mogelijkheden te benadrukken, zullen de verkoopkansen stijgen.
Wil je meer weten? Lees dan verder
Ter gelegenheid van het event Mind & Machines Europe 2016 in Parijs, heeft GE Power and Water een film gemaakt over de wkk bij Prominent.
Wil je meer weten? Lees dan verder