Van eenvoudige tomaat tot heerlijk gerecht

Blogs

Partnership on a plate

Voor onze veelzijdige trostomaten op een bord belanden, hebben ze al een hele reis achter de rug. De tomatentelers, het kantoorpersoneel, het verpakkingsteam en zij die verantwoordelijk zijn voor logistiek en retail werken allemaal aan één gezamenlijk doel: het leveren van topkwaliteit trostomaten aan de eindgebruiker. Dat noemen we nou Partnership on a Plate.

De kennis en ervaring van onze telers zijn niet de enige redenen waarom we specifieke soorten trostomaten telen. We luisteren ook naar de wensen van de consument en houden onze ogen en oren open om retailtrends al in een vroeg stadium te spotten. Door onze slimme en duurzame teeltmethodes kunnen we snel inspelen op deze trends en ons specialiseren in de productie van gewilde soorten. Door deze aanpak zal de eindgebruiker onze trostomaten kunnen gebruiken in allerlei gerechten.

Wij delen onze succesformule

Onze kennis beperkt zich niet tot het telen van topkwaliteit trostomaten, we weten ook hoe we ze kunnen klaarmaken. Elke soort heeft andere eigenschappen en kan daarom worden verwerkt in een salade, soep, saus of worden gegeten als snack. Graag inspireren we onze shoppers, retailers en eindgebruikers en laten we zien hoe een op het oog eenvoudige tomaat kan worden omgetoverd tot een heerlijk gerecht. Onze campagnes benadrukken het plezier van koken en het sociale aspect van samen eten. We bieden geen ingewikkelde instructies, omdat we vinden dat een geslaagde avond slechts drie ingrediënten nodig heeft: onze trostomaten, een gezellige keuken en een stel goede vrienden. Dat is onze succesformule!

De verkoop, marketing en kwaliteitscontrole van Prominent tomaten verlopen via DOOR Partners B.V. Deze verkoopdochter maakt onderdeel uit van coöperatie DOOR U.A.

Terug naar blogs

Vorige artikelen

  • datum 21 Apr 2016

    Keep it straight and simple

    De verscategorieën zijn de laatste jaren steeds belangrijker geworden voor retailers. Het genereert omzet, marge en een nieuwe versbeleving in de winkels. Retailers zien hun kansen om de shopper een waar marktgevoel te geven en kiezen voor hoogwaardige producten in het schap. Zowel premium supermarkten als discounters zijn hierin actief. Groenten en fruit spelen daarbij een steeds grotere rol.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

  • You say tomato
    datum 20 Sep 2016

    ‘You Say Tomato, I Say Tomato’

    Deze beroemde zin, gezongen door Fred Astaire en Ginger Rogers, beschrijft hun beginnende relatie. Prominent hecht grote waarde aan duurzame relaties; met onze partners en iedereen die een rol speelt in onze cyclus van plantje tot perfect gerecht. Het delen van expertise, ervaring en ideeën inspireert ons om topkwaliteit trostomaten te produceren, voor elk type gerecht.

    Wil je meer weten? Lees dan verder

Volg ons