Nieuws

Column: Über-coole tomaten

Wanneer we de uitslagen van diverse onderzoeken mogen geloven, ligt de consumptie van AGF artikelen lager dan de hoeveelheid die het voedingscentrum bijvoorbeeld adviseert. En of dit nu klopt of niet, zeker is wel dat het consumeren van voldoende natuurlijke voedingsstoffen belangrijk is voor de fysieke en mentale conditie van de mens.

Aan ons de eer om gezonde producten voort te brengen en een bijdrage te leveren aan een divers voedselaanbod. We zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om de consument een gezond en voedselveilig assortiment aan te bieden. Het assortiment breidt zich uit en daarmee de keuze die de consument heeft in het schap. Om ervoor te zorgen dat de consument de juiste keuzes maakt en meer groenten consumeert, moet je inzicht hebben in het gedrag van de shopper.

Hoe krijgen we de tomaat en overige groenten zo ‘hot’ dat het ‘cool’ is om te consumeren? Een vraagstuk die ons bezighoudt en waaraan we continu werken. Gelukkig zien we steeds meer markt- en consumentgerichte activiteiten die bijdragen aan een gezondere levensstijl. Onze agfproducten zo mega-hot maken, dat ze über-cool zijn om te consumeren; dagelijkse kost voor marketeers!

Hartelijke prominente groet,
Auke Smit
Algemeen directeur Prominent

Terug naar nieuws
Volg ons