Prominent focust zich op millennial

11 Apr 2018

In de derde en laatste video uit de reeks geeft Prominent een inkijkje in het leven van Bella. Een meisje dat opgroeit in de stad. Geboren eind jaren ’90 en gevormd tot wie ze nu is aan het begin van het nieuwe millennium. “Millennials zoals Bella kiezen bewust voor een gezonde levensstijl. Het is één van de meest invloedrijkste generaties in de geschiedenis die op het punt staat om te bepalen hoe het geld wordt uitgegeven de komende jaren”, aldus marketing manager Wim van den Berg.

In de derde en laatste video uit de reeks geeft Prominent een inkijkje in het leven van Bella. Een meisje dat opgroeit in de stad. Geboren eind jaren ’90 en gevormd tot wie ze nu is aan het begin van het nieuwe millennium. “Millennials zoals Bella kiezen bewust voor een gezonde levensstijl. Het is één van de meest invloedrijkste generaties in de geschiedenis die op het punt staat om te bepalen hoe het geld wordt uitgegeven de komende jaren”, aldus marketing manager Wim van den Berg.

“Millennials zoals Bella kiezen bewust voor een gezonde levensstijl. Het is een dagelijkse routine. Ze sporten meer, eten meer verantwoord en proberen meer nieuwe smaken uit dan vorige generaties. Ook op de winkelvloer gedragen ze zich anders. Met productinformatie, reviews en prijsvergelijkingen binnen handbereik gaat deze doelgroep voor maximaal gemak tegen reële prijzen. En dan het liefst geproduceerd en verpakt op een duurzame manier”, vertelt Wim. “Om gezonder door het leven te gaan, geven shoppers zoals Bella graag iets extra’s uit. Ze zijn dus bereid om meer te besteden aan AGF.”

Juiste tomaat voor juiste consument
Millennials (of generatie Y) staan klaar om de economie opnieuw vorm te geven. Hun ervaringen zullen de manier waarop we nu kopen en verkopen veranderen. Iedere doelgroep kenmerkt zich door een bepaalde levensstijl. “Neem naast de generatie van Bella, de generatie van moeder Femke of ondernemer Laurens... Zij geven alle drie een andere invulling aan de dag met ieder z’n eigen behoeftes op het gebied van eten. Deze inzichten zijn belangrijk om de juiste tomaat zo aantrekkelijk mogelijk aan te bieden bij de juiste consument. Het volgen van deze meest invloedrijke doelgroepen biedt ons en onze klanten interessante inzichten en zorgt voor een betere shopper experience.”

Bekijk de video en zie waar Bella gelukkig van wordt.

Activeer de shopper om tomaten te eten op verrassende momenten

Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?