Coöperatie DOOR omarmt FETfit

16 Jun 2016

Het FETfit jeugdeducatieprogramma, waarbij kinderen uit groep 7 en 8 op een speelse manier kennis maken met de tuinbouw, wordt binnen Coöperatie DOOR niet meer alleen door Prominent ondersteund. Ook de andere merken Purple Pride, Sweetpoint, Greenco, PapriCo en Green Diamonds zijn sinds kort betrokken bij het initiatief.

“Kinderen op een jonge leeftijd stimuleren gezonder te leven blijft belangrijk. Reden genoeg om ons als Coöperatie te binden aan deze club”, aldus directeur Jan Opschoor. Daarbij lijkt het programma van FETfit voor het derde seizoen op rij een succes te worden. Met het budget dat nu te besteden is, is er gedurende het seizoen plek voor maximaal 30 klassen. En er zijn al flink wat aanmeldingen binnen voor dit schooljaar. “Om het educatieprogramma de komende vijf jaar op een goede manier in de benen te kunnen houden, gaan we actief op zoek naar meer sponsors.”

Foto onderschrift: Jan Opschoor te midden van bassischoolleerlingen.

Activeer de shopper om tomaten te eten op verrassende momenten

Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?