Maak kennis met Laurens en zijn ideale start van de dag

22 Nov 2017

In de tweede video uit de campagne van Prominent tomaten, staat Laurens centraal. Laurens is ondernemer en heeft een druk bestaan. Om te ontspannen gaat hij het liefst vroeg in de ochtend hardlopen in het natuurgebied vlakbij zijn huis. Even naar buiten, rust aan z’n hoofd. Laurens voelt zich graag vitaal en probeert zo gezond mogelijk te eten.

In de tweede video uit de campagne van Prominent tomaten, staat Laurens centraal. Laurens is ondernemer en heeft een druk bestaan. Om te ontspannen gaat hij het liefst vroeg in de ochtend hardlopen in het natuurgebied vlakbij zijn huis. Even naar buiten, rust aan z’n hoofd. Laurens voelt zich graag vitaal en probeert zo gezond mogelijk te eten.

Net als de video van Femke biedt die met consument Laurens inzichten om de shopper experience te verbeteren en verkoopresultaten te optimaliseren. Voor zowel leveranciers als retailers. Voor Laurens is de cocktailtomaat perfect. Waarom? Deze compacte trostomaat heeft een heerlijk sappige bite en is zoet van smaak. Een tomaat die goed past in een salade of gesneden voor op brood.

Ideale start van de dag
Onze cocktailtomaat sluit goed aan op de wensen van Laurens. Voor hem is een snee brood met avocado en tomaat dé ideale start van de dag. Het is belangrijk om het juiste assortiment voor de juiste shopper te leveren. Bekijk de video en zie hoe Laurens zijn dag het liefst begint.

Activeer de shopper om tomaten te eten op verrassende momenten

Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?